torstai 22. joulukuuta 2011

Hardcore Treenimusiikit miehille ja miksei naisillekkin.

1. Blessed By A Broken Heart - Doing It
2. A Day To Remember - The Downfall Of Us All
3. More Than A Thousand - It's Alive
4. Bullet For My Valentine - The Last Fight
5. The Sorrow - My Immortal Guardian
6. Haste The Day - Resolve
7. Bullet For My Valentine - Waking The Demon
8. Children Of Dodom - Tie My Rope
9. Taking Dawn - Fight 'Em With Your Rock
10. Blessed By A Broken Heart - Don't Stop
11. Motley Crue - Kickstart My Heart
12. Times of Grace - Strength In Numbers
13. Bullet For My Valentine - Your Betrayal
14. Blackguard - Firefight
15. Escape The Fate - Massacre
16. Bullet For My Valentine - Hit The Floor
17. The Letter Black - All I Want
18. Sister Sin - Make My Day
19. Blackguard - The Path
20. Amaranthe - Act of Desperation



www.youtube.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti